Nieuwsbrief:

BMW  R 60/7 - 1978

Garantie: Ja
26213 Km
BLAUW
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1978

Zeer mooie en goed onderhouden en in originele staat verkerende BMW R60/7

De /7 serie is één van de laatste echt klassieke modellen, deze met het laatste 600cc boxerblok.
De /7 is al voorzien van remschijf voor en moderne tellers.

Het framenummer en motorbloknummer van deze BMW R60/7 zijn gelijk

Wij zorgen dat de motorfiets loopt en dat u veilig de weg op kan

Afleverkosten € 250,-

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion