Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
KLASSIK CHROM (METALLIC)
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: sep. 2020 - 2025
Modelcode: K34
Typenummer: 0L11

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), Anti diefstal alarm (0603), Cruise control (0538), Hill Start Control (0204), Aandrijflijn zwart (0568), Anti Blokkeer Systeem, Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Metaalkleur, Option 719 buddyseat (0317), Passagiers kit (0413), Sport pakket (0424), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion