Nieuwsbrief:

BMW  R 18 CLASSIC - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
OPTION 719 MINERAL WHITE METALLIC (WIT METALLIC)
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BMW R 18 Classic staat te koop bij Motorplaza Groningen

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
**BTW Motor**, **Geschikt voor A2 rijbewijs**, ABS, Achteruit Versnelling, Adaptieve Bochtenverlichting, Cruise Control, Dagrijverlichting, Diefstalalarm, DTC, Fabrieksgarantie, Gear indicator, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kruisspaakvelgen, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Lichtpakket, Mistlampen, Option 719 uitvoering, Rijmodi, Special paint, Treeplanken, Uitlaatbochten Verchroomd, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorplaza Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion