Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Ja
3550 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 143 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Connected services, Cruise control, Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Elektronisch Stabiliteits Programma, Enduro-Paket Pro (024A), Gesmede enduro velgen (014A), Handkappen uitbreiding (058A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Rijwielgedeelte Sport (0547), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion