Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1300-gs-adventure-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelcode: KA2
Typenummer: 0M31
Opties en Accessoires:
BOS Desertfox Double D BC, Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Aluminium tank 1 (017A), Anti diefstal alarm (0603), Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Content Triple Black (09T1), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Gesmede enduro velgen (014A), Hoog stuur (0611), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion