Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Black-Storm Metallic
Vermogen:
100 kW
Teller:
65.944 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1250 GS
Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 65.994 km
Kleur: Zwart storm metallic
Kenteken: 14-MS-DN

Mooie R1250GS uit 2019 met wat ervaring maar met spaakwielen en compleet uitgerust met de volgende opties:

0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0235 Dynamiek-pakket
0386 Handleiding Nederlands
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0771 Kruisspaakwiel
08CA EU-uitvoering

 

  • Geadverteerde prijzen zijn inclusief benodigd onderhoud volgens schema van de fabrikant. U heeft dus geen bijkomende kosten!

    Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering en/ of verzekering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792
    Whatsapp 06-251 251 48

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.00
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Zwolle
George Stephensonstraat 5
Zwolle
Plan de route
0384608792
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion