Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2018

Garantie: Nee
44459 Km
Carbon Schwarz
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Iedereen heeft wel zo'n buurman. Zo iemand die altijd aan zijn auto of motor aan het poetsen is. Voor ieder dingetje wat hij denkt te horen naar de dealer gaat waarna blijkt dat het vals alarm is. Zo een die altijd op tijd zijn beurtjes doet. Na ieder ritje zijn auto of motor afspoelt. Zo een die al opveert uit de bank als hij het idee heeft dat er iemand langs zijn 'liefje' loopt. Die na het ophalen van zijn nieuwe auto of motor hem direct gaat poetsen omdat ze dat bij de dealer niet doen zoals hij vindt dat het moet! 
Van zo'n man is deze motor geweest! 100% Ik ken hem niet maar deze is gekoesterd. 
Mijn buren kennen zo'n man in ieder geval; namelijk ondergetekende. :-)

Menig dealer heeft ze er niet zo netjes bij staan als deze. Ik weet: Bold statement maar ik durf hem aan!

Zelfs de meest kritische BMW RT rijder, en dat zijn ze, gaat hier niets aan vinden!

Zie filmpje!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MG Automotive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion