Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2004

Garantie: Ja
62592 Km
Geel
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een beslist erg mooie R1200GS

* Bj 07-2004
* 62.592km
* 1200cc boxer twinspark
* Dus een hele nette staat , geen roest , geen krassen  , valschades ed. kleur metallic geel
  Toch de kleur niet mooi, zijn 2 kunststof lakdelen die je kan spuiten/wrappen.. zo gebeurd
* NON ABS , de gehele ( kwetsbare-dure) bekrachtigde ABS pomp is verwijderd , dus grootste storings bron niet meer aanwezig
  remt gewoon prima, en met meer gevoel..dus als een R1200 GS die destijds ook zonder abs geleverd werd
* BMW valbeugel
* BMW vario topkoffer
* Handvatverwarming en handkappen
* kofferdragers voor zijkoffers
* In 2 hoogtes instelbare buddyseat , kan ook met een laag zadel geleverd worden
* Givi Airflow windscherm vele instel mogelijkheden
* Navigatie / telefoon steun/houder
* Staat op 2 perfecte banden , 3x hele goede remschijven-remblokken
* Gehele onderhouds historie aanwezig  ( BMW dealer) middels stempels in boekje /facturen
* Nu weer onderhoud gehad met oa nieuwe motorolie/filter remolie
* Geheel compleet , reservesleutel ,boordgereedsschap en banden reparatieset..
* Prijs 5500€ en inruil mogelijk (bijna)  alle merken en types
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion