Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2015

Garantie: Ja
37060 Km
Antraciet
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
- Verlaagd met Hyperpro vering (originele veer en middenbok meegeleverd)
- Vario Zij-koffers met binnentassen
- Tanktas
- Valbeugels
- Zijtassen aan het frame
- Verstralers
- Koplampbescherming
- Handkappen
- 2x Rijmodi
- Pull back risers voor een betere zitpositie
- Telefoonhouder
- USB aansluiting
- Gear-indicator
- Boordcomputer
- Bekerhouders

Facturen van de laatste onderhoudsbeurten bij de BMW dealer aanwezig
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Board computer, Facturen aanwezig, Gearindicator, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, Tanktas, Telefoonhouder, USB, Valbeugels, Verlaagd, Verstralers, Windscherm, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion