Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
WIT
Vermogen:
92 kW
Teller:
52.256 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter

Interieur
Bekleding: Stof

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Uitgebreide technische inspectie
- Aflevercontrolebeurt: 6 maanden / 10.000 km onderhoudsvrij
- Volledige reiniging van in- en exterieur
- Geldige APK (minimaal 12 maanden)
- Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
2 alu koffers, ABS Pro (5AC), Bandenspanningcontrole (RDC) (530), Boordcomputer Pro (221), Cruise control (538), Dagrijverlichting (202), Diefstalalarmsysteem (603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (191), Dynamic pakket (235), Keyless Ride (193), Kofferdragers aluminium (680), LED-koplamp (192), LED mistlichten voor (562), Rijmodi Pro (224), Schakelassistent Pro (222), Touring pakket (233), Uitlaat verchroomd (350), Verlagingset met lage buddy (499), Verwarmbare handvatten (519), Voertuiginformatie Nederlands (386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (272), Witte LED knipperlichten (590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ekris Motorrad
Australielaan 30
Maastricht Airport
Plan de route
043-3588080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion