Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2017

€ 14.750,- € 15.450,-
Garantie: Ja
46051 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette BMW R 1200 GS RALLYE-uitvoering, voorzien van:

ABS PRO
Dynamic ESA
Keyless Ride
Dagrijverlichting
Hill Start Control
DTC
Rijmodi Pro
Navigatie voorbereiding
Verchroomd uitlaatsysteem
Handvatverwarming
RDC
Mistlampen
Valbeugel
Puppygrips (zorgt voor minder tinteling in de handen)
Spaakwielen
Kofferhouders links en rechts
Banden goed
Onderhoudsboekje aanwezig
Comfort pakket
Touring pakket
Dynamic pakket

  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roefs Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion