Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RT - 1998

Garantie: Nee
125633 Km
Lichtgroen
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW R 1100 RT uit 1998 met 125.633 km. (We hebben nog een mooie rt 1100 op voorraad)

Leuke toermotor voor weinig geld, ziet er prima uit en start, loopt en remt goed.

Voorzien van:
- ABS
- Middenbok en zij standaard
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Verstelbaar zadel 

De ABS heeft recent gewerkt maar knippert nu en werkt dus niet meer, zonder kun je uiteraard prima rijden. Onderstaande prijs is een meeneemprijs, zonder garantie. Inruilkoopje.

Rijklaar meeneemprijs: €1050,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion