Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2017

Garantie: Ja
38046 Km
Zwartmetallic
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Full options met alle boekjes en factuur van het laatste groot-onderhoud bij 29.960 km

- Achteruitversnelling
- Quickshifter
- Xenon verlichting
- Wunderlich windscherm
- LED verstralers
- Valbeugels
- Keyless
- Cruise controll
- Zadelverwarming
- Handvatverwarming
- Radio
- Bluetooth
- USB
- Ambasadeurs koffers, normale kofferset + topkoffer met centrale vergrendeling
- Rij-modi
- ABS / ASC / ESA
- TPMS bandenspanningscontrolle
- 12V Aansluiting
- Windgeleiders
- Tankpad
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, ASC, Audio, Bagagevak, Bluetooth, Board computer, Cruisecontroll, ESA, Facturen aanwezig, Gearindicator, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Keyless Entry & Go, Kofferset, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Qickshift, Startonderbreking, Tankpad, Topkoffer, Traction controll, USB, Valbeugels, Verstralers, Xenon verlichting, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion