Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2019

Garantie: Ja
36668 Km
MARS RED METALLIC
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2024
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 2

Deze mooie K 1600 GT in Mars Red staat in onze showroom Elst.
De motor wordt geleverd met topkoffer.

Marge
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audio Systeem, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Audio voorbereiding, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth voorbereiding, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, Koffer set 3 delig, LED-verstraler, Metaalkleur, Middenstandaard, Radio software, Schakelassistent (quickshifter), Teleservices, Topkoffer, Topkofferdrager, Touring pakket, Uitrustingspakket, Veiligheidspakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Volle kuip, xenon koplampen, Zijkoffers, Zijkofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion