Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
- Onderhouds historie compleet
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79,0|59,0 |
Cilinder inhoud | 1.157 |
Comp. verhouding | 13,0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 167|124.5|10.250 |
Max. koppel | 130|8.250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | Composiet aluminium frame met IHU persprofielen en gietdelen |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem van 320 mm doorsnede |
Remmen achter | Enkele schijfrem van 265 mm doorsnede |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 190/50 - ZR 17 |
Wielbasis | 1.571 |
Lengte | 2.282 |
Breedte | 905 (incl spiegels) |
Hoogte | 1.211 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 227 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: BMW in 1976 - De /7-serie sloeg in 1976 in als een bom. Dat lag eigenlijk aan slechts één model: de R 100 RS, de eerste motorfiets die vanaf de fabriek al van een stroomlijnkuip was voorzien. Deze was bovendien in de windtunnel ontwikkeld en voorzien van allerlei zeer moderne snufjes, zoals een kwartsklokje en zelfs een controlelampje om te waarschuwen voor versleten remblokken. Het was een sportief toermodel, dat in 1978 een meer toeristisch broertje kreeg in de vorm van de R 100 RT.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken