Nieuwsbrief:

BMW  K 1 - 1990

Bouwjaar:
1990
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
74 kW
Teller:
20.922 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

BMW K1 Nederlands geleverd, Unieke staat


- Kenteken: MJ-64-RY
- Merk: BMW
- Model: Sport
- Tellerstand: 20922 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1990
- Transmissie: Geschakeld 6 Versnellingen
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 988 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 234 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3


Exterieur

- 3 Sleutels aanwezig
- Middenstandaard
- Origineel Nederlands
- Uitzonderlijk nette staat!
- Windscherm

Veiligheid

- Alarm


Hierbij aangeboden : BMW K1, een zeldzame klassieker!

Ben je opzoek naar een iconische sport/tour motor? Deze BMW K1 uit 1990 is een origineel Nederlands exemplaar, in uitzonderlijke staat en opzoek naar een nieuwe liefhebber!

- Volledige documentatie, alle boekjes en onderhoudsbeurten zijn aanwezig
- Originele kofferset, opbergruimte verstopt in de contouren van de motor
- Slechts 3 eigenaren, sinds 1990 heeft maar een enkele liefhebber van deze motor kunnen genieten
- ABS remsysteem, revolutionair toen en draag nog steeds bij aan de veiligheid
- Zeer zeldzaam, misschien het begin van een mooie verzameling?

Deze K1 is een echte blikvanger, destijds revolutionair door zijn earodynamische design en geavanceerde techniek. Een unieke kans voor verzamelaars of liefhebbers van klassieke BMW's!!

Interesse? neem contact op met ons, let op wij zijn alleen op afspraak geopend, bel of app daarom altijd voordat u langs komt.
 



Van der Veen Motoren
Oude Rijksweg 525 a
7954GL Rouveen
0612304135
info@vanderveenmotoren.nl

www.vanderveenmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
3 Sleutels aanwezig, Alarm, Middenstandaard, Origineel Nederlands, Uitzonderlijk nette staat!, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Der Veen Motoren
Oude Rijksweg 525 a
Rouveen
Plan de route
0612304135
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion