Nieuwsbrief:

BMW  K 1 - 1989

Garantie: Nee
41280 Km
Rood Geel
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
bmw - k-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW K1 1989 – Iconische sporttoermotor



 

Ben jij een liefhebber van klassieke motoren met een tijdloos design? Deze BMW K1 uit 1989 is een waar verzamelobject én een genot om te rijden. Een van de meest opvallende en vooruitstrevende motorfietsen uit de jaren ‘80, en nog steeds een blikvanger op de weg!



 

Kenmerken van deze BMW K1



    •    Bouwjaar: 1989



    •    Kilometerstand: 41.280 km



    •    Motorblok: 987cc viercilinder, 100 pk – soepele prestaties en betrouwbaarheid



    •    Design: Aerodynamische kuip in het iconische BMW K1-kleurenschema



 

Unieke eigenschappen



    •    Vooruitstrevend ontwerp: De BMW K1 was in 1989 zijn tijd ver vooruit, met een focus op aerodynamica en snelheid.



    •    Cardan aandrijving: Onderhoudsarm en soepel, zoals je van BMW gewend bent.



    •    Comfortabele zitpositie: Perfect voor langere ritten of een ontspannen tourtocht.



    •    Uniek collectors item: Deze K1 wordt steeds zeldzamer en stijgt in waarde onder motorliefhebbers.



 

Staat en onderhoud



 

Deze K1 is in originele staat op de uitlaat na en heeft altijd de juiste zorg en aandacht gekregen. Regelmatig professioneel onderhouden, met recent vernieuwde banden/remmen/olie. De motor is klaar om de weg op te gaan, of een pronkstuk in jouw collectie te worden.



 

Prijs: € 6.700,-



Locatie: De Bruyn Motoren, Molenstraat 2, 3421CL Oudewater


 


Ben jij klaar om een stukje motorhistorie in huis te halen? Neem contact op voor meer informatie of een bezichtiging. Laat deze kans niet voorbijgaan!


 


Origineel Nederlandse motorfiets met de originele boekjes er bij. Recent nog een beurt gehad (Februari 2024) waarbij veel onderdelen vernieuwd zijn. Zie de werkplaatsfactuur op de laatste foto.



Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.


 


U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 



Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 



Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 



INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.



 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.



 

Met vriendelijke groet,



 

De Bruyn Motoren



Molenstraat 2



3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)



TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)



info@debruynmotoren.nl



www.debruynmotoren.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion