Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
LIGHT WHITE/BLUE MET (N2E)
Vermogen:
77 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983
Modelcode: K81
Typenummer: 0K61

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 227 x 94 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
CO?-uitstoot (WLTP): 0 g/km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, connected services, cruise control, Enduro-Pakket Pro, GS Trophy, handvatverwarming, keyless start, LED dagrijverlichting, LED koplampen, spaakwielen, sportonderstel, sportuitlaat, telefoonintegratie, unikleur/pastel, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ekris Motorrad
Australielaan 30
Maastricht Airport
Plan de route
043-3588080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion