Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2014

38797 Km
Wit
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: BMW F 800 GT
Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 38797
Kleur: Wit

Van een collega dealer hebben wij deze prachtige BMW F 800 GT ingekocht.
Deze motor is zeer compleet uitgevoerd met handvatverwarming, een SHAD Topkoffer en een 2 delige BMW tour-kofferset.
Deze BMW staat er optisch netjes bij.
Technisch is deze motor goed en ook goed onderhouden alleen deze was bijna toe aan de grote 40.000 km beurt. Wij hebben deze beurt met klepspelingcontrole, nieuwe bougies, nieuw luchtfilter, nieuwe vloeistoffen, etc reeds uitgevoerd.
De banden zijn nog c.a. 60 % en de remmen knnen nog een tijd mee. De belt aandrijving is ideaal en zorgeloos.

4 Boekjes, 2 sets sleutels, 2 afstandbedieningen voor het alarm, etc zijn er allen bij aanwezig.
In de prijs is 12 maanden garantie inbegrepen.
 

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion