Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2023

Garantie: Ja
900 Km
MAGELLAN GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Modelcode: K07
Typenummer: 0C51

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
3-fase laadtechniek (0ZCH), ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Avantgarde, Avantgardepakket (0577), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Buddyseat Comfort (077T), City pakket, City pakket (0ZCT), Comfort-pakket, Connected services, Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Handvatverwarming, Hoog windscherm (0553), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Pro pakket, Pro pakket (0ZFP), Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Snellader (04U2), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion