Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
IMPERIAL BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2000

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 130 km
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: 2.3 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Afmetingen (LxB): 229 x 82 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 7,7 kWh/100km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Opties en Accessoires:
achteruitrij assistent, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, City pakket, Comfort-pakket, connected services, Dynamic-pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, keyless start, kleur wit, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, middenstandaard, multimedia-voorbereiding, Pro pakket, telefoonintegratie, verwarmde buddyseat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion