Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2023

Garantie: Ja
2500 Km
LIGHT WHITE
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Modelcode: K07
Typenummer: 0C51

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-02-2026

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Dynamic pakket (0235), Koplamp Pro (0219), Snellader (04U2), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Buddyseat Comfort (077T), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hoog windscherm (0553), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Rijmodi Pro (0224), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion