Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2017

Garantie: Ja
23400 Km
BRUIN
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Modeljaar: 2017
Garantie: TLM'S Inruilers

Full option! Zeer complete en luxe
uitgevoerde BMW C650GT, o.a. voorzien
van topkoffer, grote ruit, dode
hoeksensoren en een navigatiesysteem.
Wordt verkocht voor een scherp
prijs.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion