Nieuwsbrief:

BMW  C 600 SPORT - 2013

Garantie: Ja
40006 Km
Blanc Titan Silver
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
bmw - c-600-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende BMW C 600 SPORT ABS uit bouwjaar 2013 met 40.006 kilometer op de teller. Deze motorscooter is uitgevoerd in de fraaie zilveren kleurstelling en is voorzien van een afneembare 46L topkoffer welke voorzien is van ruggensteun voor de duopassagier.

Comfort is er volop aan boord van deze BMW, zo is het winscherm verstelbaar, is er zadel en handvatverwarming, diverse opbergvakjes en een ruime bagageruimte onder het zadel.

Kortom; een mooie complete BMW C600 Sport welke gepoetst klaarstaat voor de nieuwe eigenaar!

HD-VIDEO
Bekijk onze HD-Video van deze BMW C 600 SPORT ABS, kopieer de onderstaande link in uw browser om de video te bekijken.
link:    https://youtu.be/Z6cXdnxZSuQ

 
  • Om teleurstellingen te voorkomen kunt u het beste even vooraf bellen / mailen of appen, en een afspraak maken. Wij zijn namelijk regelmatig onderweg om voertuigen in te kopen en hebben ook een aantal motorfietsen in een externe stalling staan.
    Tel: 0346-449000 (ook voor WhatsApp)


    Kom gerust kijken en proefrijden door onze flexibele openingstijden kunt u ook 's avonds (op afspraak) komen proefrijden.
    Onze openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: van 09:00 - 21:00 uur, Zaterdag: van 09:00 - 17:00 uur, Zondag: gesloten

    INRUIL MOGELIJK
    Wilt u uw motorfiets, auto, camper, caravan of boot inruilen? Dat is mogelijk, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.

    BEZORGING
    Bezorgen kan door heel Nederland voor €150,-

    GRATIS 5 DAGEN ALLRISK VERZEKERING!
    Wij kunnen binnen enkele minuten uw motor geheel kostenloos en vrijblijvend 5 dagen allrisk verzekeren, zo kunt u snel en zorgeloos met uw nieuwe motor op pad.

    FINANCIERING
    Wij bieden ook financieringen op maat aan voor onze occasions. Bereken eenvoudig uw maandbedrag op onze website en ontvang vrijblijvend een scherp voorstel!!

    ANDERE KLANTEN KOCHTEN OOK: (handige meepakkers)
    - Acculader / druppellader € 49,- 
    - Schijfremslot (ART4 goedgekeurd) €49,- 
    - Handvatverwarming (incl. montage) € 175,-
    - USB aansluiuting (incl. montage) € 100,-
    - Kettingspray 400ml: € 17,-

    EXPORT
    Export is possible, we can provide you with the correct export papers (€35,-) We speak English.

    Welkom bij De Jong Motoren!
    Kanaaldijk West 1
    3621 LG  BREUKELEN
    Tel. 0346-449000 (ook voor Whatsapp)
     
    RESERVEREN / AANBETALEN
    LET OP: Vanwege de hoge doorloopsnelheid van onze voorraad is het reserveren van een motorfiets alleen mogelijk na het maken van een koopovereenkomst met een aanbetaling.
    U weet zodoende zeker dat het motorvoertuig uw eigendom wordt; Wij weten zeker dat het motorvoertuig verkocht is.
    Wanneer de koopovereenkomst is getekend en de aanbetaling is gedaan is er geen restitutie van de aanbetaling mogelijk. Tussentijdse verkoop is in alle andere gevallen voorbehouden.

    Garantie
    Al onze occasions worden bewust door ons aangeboden met de mogelijkheid tot aankoop van een garantiepakket. Dit omdat iedereen persoonlijk een andere afweging maakt tussen factoren als ‘service’, ‘garantie’ en ‘prijsstelling’. Om deze factoren voor iedereen optimaal op elkaar af te stemmen, hebben we een aantal garantiepakketten samengesteld waarin elk pakket zijn specifieke kenmerken en prijsstelling heeft.

    Garantiepakket Basic € 200,-*
    Dit pakket bevat:
    3 maanden garantie
    Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
    Controle van alle slijtagedelen
    Grondige poetsbeurt
    Kenteken overschrijving

    Garantiepakket Premium € 400,-*
    Dit pakket bevat:
    6 maanden garantie
    Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
    Controle van alle slijtagedelen
    Volle tank benzine
    Grondige poetsbeurt
    Kenteken overschrijving

    *Uitsluitend mogelijk voor motoren van maximaal 12 jaar oud en 70.000km.

    INKOOP VAN MOTORFIETSEN
    Wij zijn doorlopend op zoek naar mooie motorfietsen, heeft u een motorfiets welke u wilt verkopen? Neem dan gerust contact met ons op voor een vlotte zorgeloze verkoop. (wij kopen ook graag uw motorfiets als u ergens anders een andere motorfiets hebt gekocht)

    Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! 


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 2 sleutels aanwezig, ABS, Alarmverlichting, Bagageruimte, Boekjes aanwezig, Boordcomputer, Dagrijverlichting, Handvat verwarming, Middenstandaard, RDC - Bandenspanningscontrole, Rugsteun passagier, Telefoonhouder, Topkoffer (afneembaar), Verstelbaar windscherm, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion