Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Triple black
Vermogen:
25 kW
Teller:
3.372 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW C 400 GT Triple-Black

Bouwjaar: 2023 
Kilometerstand: 3.372
Garantie: Ja 12 maand 

Nederlandse motorfiets en dealer onderhouden. 

BMW Service: 
1.000KM 
2.761KM 

Opties en accessoires: 
* Led verlichting 
* Zadel verwarming 
* Handvatverwarming 
* Keyless 
* ABS 
* Bluetooth 
* TFT dashboard 
* Dashboard bescherming 
* Luxe kentekenplaat 
* Styling triple black 

Verbruik slechts 1:30 ! 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Lettele
    Holterweg 128
    7434 PB Lettele
    0570-239190

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Reservering en Aanbetaling

    Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Beekman Motoren
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
0570239190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion