Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2023

Garantie: Ja
501 Km
KALLISTOGRAU METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2025
Modelcode: K08
Typenummer: 0C61

Technische informatie
Koppel: 35 Nm
Transmissie: Automaat
Tankinhoud: 13 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 139 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 78 x 144 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 19-07-2028

Let op! Consignatie verkoop.
inruilen niet mogelijk.

fabrieksgarantie tot 19-07-2028
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bluetooth, Comfort-pakket, Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Keyless Ride (0193), Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Multimedia-voorbereiding, Stijlvariant Exclusive (0452), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion