Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Benelli TRK 702 – Jouw ultieme reisgenoot.
Ontdek de nieuwe TRK 702 model 2025, een avontuurlijke en onvermoeibare globetrotter, ontworpen voor lange ritten én dagelijks comfort in de stad. Met een krachtig en responsief motorblok biedt deze motor ongeëvenaarde prestaties en rijplezier.
Extra luxe voor de TRK 702 in 2025
Het 2025-model is extra rijk uitgerust en standaard voorzien van:
- Handvatverwarming – warme handen in koude omstandigheden
- Zadelverwarming – meer comfort voor lange ritten
- Hoog windscherm – optimale bescherming tegen rijwind
- Valbeugelset – extra bescherming voor motor en rijder
De TRK 702 is uitgerust met een gloednieuwe 698 cc tweecilinder motor die 70 pk (51,5 kW) levert bij 8000 tpm en een koppel van 70 Nm bij 6000 tpm. Het robuuste stalen vakwerkframe en de hoogwaardige ophanging – inclusief een 50 mm upside-down voorvork en een aluminium swingarm met instelbare monoshock – zorgen voor stabiliteit en controle onder alle omstandigheden.
Comfort en technologie staan centraal. Standaard voorzien van een beschermend windscherm, 17” lichtmetalen velgen met Pirelli Angel GT-banden en een full-LED verlichtingssysteem. Het 5” TFT-kleurendisplay met Bluetooth-connectiviteit toont oproepen en notificaties met het innovatieve telefoon-spiegeling systeem dat jouw dashboard verandert in een navigatiescherm.
De Benelli TRK 702 is verkrijgbaar in de kleuren Anthracite Grey en Pearl White en Forest Green.
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 698 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbel gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 70 pk / 51 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | Natte koppeling met assist&slipper functie |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Upside Down vork van ø 50 mm |
Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare préload en rebound |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf ø 320 mm, vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1504 mm |
Lengte | 2198 mm |
Breedte | 925 mm |
Hoogte | 1375 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 | Coevorden, Drenthe |
 | 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken