Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
benelli - trk-502-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
19 inch voorwiel, 36 maanden garantie, 500cc parallelle tweecilinder motor 48 pk, A2 motorfiets, Abs, Assist & slipper koppeling, Benzine capaciteit 20 l, Buizenframe, Demo model, Droog gewicht 235 kg, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handbescherming, Led-verlichting, Middenstandaard, Offroad spaakvelgen in crossover maten, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Usb in cockpit, Valbeugels, Zadel hoogte 850 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion