Nieuwsbrief:

BENELLI  TNT 125 - 2025

€ 2.999,- € 3.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
N.V.T.
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu tijdelijke aanbieding op de volgende kleuren: 
Van € 3399 voor € 2999 zolang de voorraad strekt.
ZWART GROEN 

Profiteer hiervan voordat het voorbij is.

Benelli Tornado Naked T 125CC

Supergave en stoere motor
De 125 cc luchtgekoelde vierkleps eencilinder zorgt voor de aandrijving van de Benelli Tornado Naked T. Het vermogen van 11 pk is uitstekend beheersbaar dankzij de soepele gasreactie. Pure Fun op deze motorfiets. Zeer goed geschikt voor de beginnende rijder en avonturier. Super speelse motorfiets in waanzinnige kleurstellingen. 
Benelli TNT 125 cc is geschik voor ieder motor rijbewijs

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion