Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 TRAIL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Matte Groen
Vermogen:
60 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Leoncino 800 Trail combineert met succes de vormen van traditionele "scramblers" met de stijl en technologie van moderne motoren. Klassiek, maar dan in een modern jasje gestoken. Door een reeks technische en esthetische veranderingen is de Trail bovendien niet vies van een stukje onverhard. Deze moderne klassieker is sportief en dynamisch en deelt verschillende stijlkenmerken met zijn zus, de Leoncino 800.

Om het offroad karakter van de motor te benadrukken is deze Benelli voorzien van tubeless spaakvelgen in de populaire crossover maten van 19 inch aan de voorzijde en 17 inch aan de achterzijde. Uit de fabriek wordt de Trail geleverd met Pirelli Scorpion Rally SRT’s.

In het oog springt het opvallende uitlaatsysteem welke bijdraagt aan het unieke design van de motor en trakteert op een mooi diep geluid.

Leoncino 800 Trail onderscheidt zich door verfijnde stijlelementen zoals de hoge koplampkuip die zich recht boven de full-LED koplamp bevindt, met de bekende DRL boog uit de Leoncino-serie. De nieuwe dubbele uitlaat is speciaal voor de Trail-versie ontwikkeld, evenals de kentekenplaathouder en het hitteschild aan de zijkant, die ook de offroad-inclinatie van dit model naar voren brengen.

De uitgehouwen lijnen van de stalen tank komen overeen met de Leoncino 800; ontworpen om de dynamiek van deze motorfiets naar voren te brengen. Het zadel garandeert groot comfort, zelfs op de zwaarste terreinen.

Op het spatbord springt het onmiskenbare symbool van de Leoncino serie in het oog: De leeuw.
Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.

Zie laatste fotos voor meer kleuren.

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion