Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATT GREEN
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

= Bedrijfsinformatie =

Ons mooie bedrijf bestaat dit jaar 2025 al weer 50 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de TRK702? Of eerder de Leoncino 800 of een van de andere modellen? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion