Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen/ grijs of bruin
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prijs alleen geldig op de voorraad kleuren bruin en grijs.

De Leoncino 800 is de nieuwste toevoeving aan het Benelli-assortiment. Deze geavanceerde motorfiets heeft een 754cc motor en een unieke mix van moderne en klassieke stijlen. De bekende vormen van de Leoncino zijn bij de nieuwe 800 serie opnieuw en harder gebeeldhouwd, waardoor zijn kracht, dynamiek een authentieke stijl wordt versterkt.

De voorvork van de Leoncino 800 biedt garantie voor comfort, stabiliteit en wendbaarheid. Het remsysteem is uitzonderlijk veilig dankzij de dubbele semi-zwevende remschijven en een radiaal gemonteerde monoblok remklauw.

Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Leverbaar in: Mat groen/ Mat bruin/ Mat grijs
35Kw mogelijk.
Prijs alleen geldig op de voorraad kleuren bruin en grijs.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion