Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 1100 FACTORY - 2023

Garantie: Ja
2510 Km
Zwart
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Aprilia Tuono V4 1100 Factory uit 2023 is er één van de bovenste plank. Een naked met het hart van een superbike, ontworpen voor rijders die scherpe prestaties willen combineren met maximale controle.

Met 129 kW aan vermogen en slechts 2.510 km ervaring, staat deze motor er nagenoeg als nieuw bij. De semi-actieve Öhlins-vering past zich voortdurend aan je rijstijl en het wegdek aan, zodat je in elke situatie vertrouwen voelt. De quickshifter laat je schakelen zonder koppeling, terwijl launch control en wheelie control klaarstaan om je rijplezier in goede banen te leiden.

Deze uitvoering is verder rijk uitgerust met onder meer een Arrow einddemper, Flyhammer rem-schakelset, Rizoma barendmirrors en een Puig windscherm. De verstelbare Puig-hevels zorgen voor extra controle, en dankzij de Quadlock telefoonsteun heb je altijd je navigatie bij de hand.

De zwart-gouden kleurstelling onderstreept het sportieve karakter, terwijl details als ABS, traction control en het heldere TFT-display zorgen voor veiligheid en overzicht. De Upmap T800 (power commander) is een extra plus voor wie graag het maximale uit de motor haalt.

Nieuw door ons geleverd, altijd door ons onderhouden en afkomstig van de eerste eigenaar.

  • Bij motorfietsen met een verkoopprijs onder de €3450,- hanteren wij geen servicepakket maar directe meeneemprijzen. Wil u alsnog onderhoud bij de verkoop dan is dat uiteraard mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.

    Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Quickshifter, Flyhammer rem-schakelset, Rizoma barendmirrors, Puig getint windscherm, Arrow einddemper, Puig verstelbare hevels, Quadlock telefoonsteun, Engine Brake, Launch control, Wheelie control, Semi-active Öhlins, TFT-Display, LED Verlichting, 1e eigenaar, dealer onderhouden, Upmap T800 (Power commander)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion