Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 1100 FACTORY - 2022

Garantie: Ja
5650 Km
Zwart
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze prachtige Tuono V4 Factory is afkomstig van de eerste eigenaar en is krasloos! Ook zitten er nieuwe banden op en fabrieksgarantie kan verlengd worden tot 2026 :)


Deel 2 van het motorseizoen is begonnen, en om jou de weg op te helpen met je droommotor bieden we deze prachtige motorfiets aan met een dealerkorting!

Let op, korting alleen op dit exemplaar - op is op :)

Kom langs om ons assortiment te bekijken op de Veemarkt in Amsterdam. Cordiali saluti!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion