irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer
Ontsteking
Vermogen
100|73|
Max. koppel
67|8500
Koppeling
Multiplaat, in oliebad
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank
Vering voor
Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning.
Vering achter
Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm
Remmen voor
Dubbele schijfdiameter 320 mm
Remmen achter
Brembo-remklauw met 2 geïsoleerde zuigers van ∅ 34 mm
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1967 - De Guzzi V7 die in 1967 werd gelanceerd, werd als eerste uitgerust met de twin van Carcano met een cilindervolume van 703 CC. Het model was succesvol en na de V7 Special met 750 CC longinhoud in 1971 opgevolgd door de legendarische V7 Sport. Deze machine, met zijn elegante lijnen en uitzonderlijke stabiliteit, werd buitengewoon succesvol. Voor de Amerikaanse markt werden speciaal modellen gemaakt als de Special de California en de Ambassador.