Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Merk model: Aprilia Tuono 660 factory
Bouwjaar: 2024
Tellerstand: 0 km
Kleur: Speed white
nieuwe 2024 kleur.
FINANCIERING
Financiering van deze motor is mogelijk.
Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.
INRUIL
Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.
ACCESSOIRES
Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.
BEZICHTIGEN
Wilt u een motor komen bezichtigen?
Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*
OPENINGSTIJDEN
Dinsdag: 09:00 - 17:30
Woensdag: 09:00 - 17:30
Donderdag: 09.00 - 17.30
Vrijdag: 09.00 – 17.30
Zaterdag: 09.00- 15:30
CONTACTGEGEVENS
Adres: Moesdijk 15 a
6004 AX Weert
Tel: +31 614 101 567
Mail: info@dezwartmotoren.nl
KvK: 90710827
BTW: NL865424068B01
Klantgerichte motorzaak
Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.
* Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
- PROEFRIT
Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost.
Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | parallel twin met een timing van 270 |
Boring x slag | 81|63.9 |
Cilinder inhoud | 659 |
Comp. verhouding | 13,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|73|10.750 |
Max. koppel | 67|8500 |
Koppeling | Multiplaat, in oliebad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank |
Vering voor | Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning. |
Vering achter | Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfdiameter 320 mm |
Remmen achter | Brembo-remklauw met 2 geïsoleerde zuigers van ∅ 34 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1370 |
Lengte | 1995 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | FACTORY DARK,TOOFAST |
Beschrijving | EEN FACTORY REVOLUTIE
Met de Factory uitrusting wordt de toch al indrukwekkende Tuono 660 een nog dynamischere, lichtere en hoogperformante motorfiets die ongeëvenaarde kwaliteit combineert met een ongelooflijke vermogen-gewichtsverhouding. Met een gloednieuwe Aprilia-twinmotor van de nieuwste generatie als kloppend hart levert hij vermaak, adrenaline en puur rijplezier van een uitzonderlijk niveau.
Enkel het voorwiel heeft ABS |
| Dealerschappen: APRILIA , MOTO GUZZI, CFMOTO, PIAGGIO |
De Zwart Motoren is een jong bedrijf dat in 2014 officieel zijn deuren opende in Weert.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de motorwereld en specialisatie in het merk Aprilia is de Zwart Motoren een betrouwbare partner voor elke motorliefhebber.
Geen vaste openingstijden maar service wanneer het u uitkomt!
| Weert, Limburg |
| 0614101567 |
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken