Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 457 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Puma Grey
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
APRILIA TUONO 457  Puma Grey 2025

De Aprilia Tuono 457 is een sportieve naked bike met een compact en functioneel ontwerp dat volledig in het teken staat van dynamiek. Kenmerkend zijn de driedubbele full-LED koplamp, een kleine spoiler als knipoog naar de Tuono 1000 R, en een ergonomisch gevormde tank in combinatie met een breed stuur en een laag, taps toelopend zadel. Dit zorgt voor een comfortabele maar sportieve zithouding. De moderne 457 cc tweecilindermotor levert 35 kW (47,6 pk) bij 9.400 tpm, blinkt uit in zijn klasse. De motor wordt ondersteund door geavanceerde elektronica, waaronder een Ride-by-Wire-systeem met drie rijmodi (ECO, SPORT en RAIN) en instelbare tractiecontrole in drie niveaus, ook tijdens het rijden. Uniek in zijn segment is het lichte aluminium frame, ontworpen met CAE-technologie en uitvoerig getest, wat bijdraagt aan het lage drooggewicht van slechts 159 kg. In combinatie met hoogwaardige, instelbare vering en een asymmetrische stalen achterbrug, biedt de Tuono 457 een uitzonderlijk wendbare en responsieve rijervaring. De Aprilia Tuono 457 combineert sportief karakter, geavanceerde technologie en lichtgewicht constructie voor een unieke rijbeleving binnen de middenklasse naked bikes.
  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Originele uitlaat, Quickshifter




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion