Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 125 - 2024

€ 5.499,- € 5.799,-
Garantie: Ja
Nieuw
ECLIPSE BLACK
aprilia - tuono-125
aprilia - tuono-125
aprilia - tuono-125
aprilia - tuono-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tijdens onze Italiaanse weken extra korting op onze voorraad modellen.

Een nieuwe Aprilia Tuono 125 van € 5799,00 nu voor: € 5499,00
Incl. 2 jaar fabrieksgarantie

Zolang de voorraad strekt.

Het nieuwe ontwerp van de Aprilia Tuono 125 is geïnspireerd op de vormen van de laatste RS 660 en Tuono 660 modellen. Een agressieve en originele look, onderstreept door een Full LED-verlichtingssysteem en de iconische drievoudige koplamp. De lakbehandeling van het aluminium frame is van hoge kwaliteit, net als die van de motor, voetensteunen en kroonplaten. Het afmetingen van de voorkant van de Aprilia Tuono 125 zijn aangepast om hem compacter te maken en het ontwerp nog sportiever en slanker te laten worden.

De thermodynamica van de motor van de Aprilia Tuono 125 is volledig herzien. De vloeistofgekoelde ééncilindermotor met vier kleppen is nu Euro 5 typegoedgekeurd en hij heeft nu een robuustere koppelcurve, een maximumvermogen dat wordt ontwikkeld bij een lager toerental en een lager brandstofverbruik. Het elektronische beheer met de nieuwe Marelli MIUG4-regeleenheid heeft de prestaties nog verder geoptimaliseerd.

De Aprilia Tuono 125 wint aan vermogen maar behoudt al zijn spreekwoordelijke comfort: optimale rijpositie, voetsteunen ontworpen om niet te vermoeien en stuurstand die de totale beheersing van het voertuig garandeert. Het compact en lichtgewicht dashboard verrast met zijn nieuwe digitale bedieningen en de grote hoeveelheid gegevens en informatie, zoals de indicator van het brandstofpeil, huidige en gemiddelde verbruik, de resterende actieradius en nog veel meer. Ook het samen met Bosch ontwikkelde tweekanaals ABS-systeem om de stabiliteit- en wegligging in bochten te verbeteren, is nieuw en geavanceerd. 

Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion