Nieuwsbrief:

ACCES  CFORCE 1000 L7 - 2011

Garantie: Nee
155300 Km
Wit
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Renault Twingo
Km 155300
Bouwjaar 2011

Leuke nette auto. Heeft hier en daar kleine gebruikssporen maar is in zijn geheel nog zeer netjes.

Is jaarlijks netjes onderhouden. Juni 2024 een grote beurt gehad bij 148.233 km. APK in oktober gehad en er zijn nieuwe veren en schokbrekers geplaatst. Distributieriem vervangen in 2022.
Rekeningen hiervan zijn aanwezig.

Airco en radio/cd speler. Trekhaak. Goede all season banden. Kleur wit. Binnenkant bekleding zwart en in goede staat. Al met al een leuke auto die nog veel kilometers mee gaat.

Prijs € 2950,- 
  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion