Nieuwsbrief:

ARCTIC LEOPARD  CHEETAH EXE 880 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Inmiddels hebben we twee demo's van de Arctic Leopard in huis. Leverbaar als crosser of als enduro met kenteken. 
De Cheetah E-XE880 is een enduro-machine beschikbaar voor de Nederlandse markt met straattoelating. Met 108 kilo en 50 pk kan deze de competitie met de traditionele enduro en crossmotoren aan. De range is meer dan genoeg om de hobby-rijder een dag te voorzien van plezier op de zandpaden.

Arctic Leopard Electric Technology is een wereldwijde leverancier van high-performance elektrische off-road motorfietsen. Arctic Leopard wil de klant bewijzen dat elektrisch off-road rijden met betere performance, langere range, lichter en vooral met een goede wegligging mogelijk is. Met haar oorsprong in China is Arctic Leopard een wereldwijde speler in de enduro-markt. Haar deelnemen aan de Dakar van 2024 bewijst lef én was uitermate succesvol. Met 3 motorfietsen zijn zij gestart én hebben zij de finish met winst behaald in het Mission1000 klassement.

De Arctic Leopard Cheetah is beschikbaar voor de Nederlandse markt, inclusief kenteken, perfect voor off-road.

Opties en Accessoires:
Boordcomputer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion