Nieuwsbrief:

Van der Weerd Motoren

Ben je op zoek naar een motorzaak die voor je klaarstaat? Bij Van Der Weerd Motoren hoef je geen afspraak te maken en kun je altijd binnenlopen tijdens onze ruime openingstijden. Wij bieden een breed scala aan diensten en producten om aan al jouw wensen te voldoen. Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare plek voor motorreparatie, je motor wilt stallen in de winter, of geïnteresseerd bent in de aanschaf van een tweedehands motor. Bij onze motorzaak in Nijkerk ben je aan het juiste adres voor alles wat met motoren te maken heeft – op elk moment dat jou uitkomt.
Alle motoren van Van der Weerd Motoren
16 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 12.949,- p/mnd klik hier
1990, 60664 Mls
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2021, 36485 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 5.649,- € 5.999,- p/mnd klik hier
2018, 14019 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- € 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 33371 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 5.248,- p/mnd klik hier
2013, 45730 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2005, 34505 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.099,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2014, 29944 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 19288 Km
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
€ 7.549,- p/mnd klik hier
2016, 16666 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2008, 49593 Km
HONDA CB 600 S HORNET
HONDA CB 600 S HORNET
€ 2.998,- p/mnd klik hier
2001, 19767 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.399,- p/mnd klik hier
2006, 46800 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
1995, 104846 Km
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.448,- p/mnd klik hier
2004, 49650 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.598,- p/mnd klik hier
2012, 97354 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion