Nieuwsbrief:

Lammers Motoren

Wij zijn liefhebbers van motorfietsen en de bijbehorende cultuur. Gedreven door onze passie voor klassieke motoren verzamelen wij al meer dan drie decennia aansprekende modellen. Mede dankzij onze jarenlange ervaring in de motorwereld bieden wij daarnaast een zorgvuldig geselecteerd aanbod van moderne, jong gebruikte (adventure) motorfietsen aan. Onze focus ligt op topmerken zoals BMW, KTM, Honda, Suzuki, Triumph en Kawasaki. Motoren die bekendstaan om hun prestaties, betrouwbaarheid en karakter. Bij ons draait alles om kwaliteit, persoonlijke service en vertrouwen. Elke motor die wij aanbieden is met zorg geselecteerd, volledig nagekeken en wordt geleverd met garantie. Wij lopen niet weg voor het eerste het beste euvel, maar zetten klanttevredenheid altijd op de eerste plaats. Pas als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Alle motoren van Lammers Motoren
3 motoren gevonden
TRIUMPH THUNDERBIRD COMMANDER
TRIUMPH THUNDERBIRD COMMANDER
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2015, 5700 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2019, 35000 Km
KAWASAKI NINJA 1000SX
KAWASAKI NINJA 1000SX
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2021, 3552 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion