Nieuwsbrief:

Hoegee Suzuki Center


Hoegee Suzuki Center
Afferden (Gld)
Routebeschrijving
www.hoegeesuzukicenter.nl
0487-514552
Dealer van:Lid BOVAG

KYMCO, NIMOTO, SUZUKI


Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt. Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u! 
Alle motoren van Hoegee Suzuki Center
49 motoren gevonden
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 18366 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, 1156 Km
Merkdealer
QJMOTOR SRT 800 SX
QJMOTOR SRT 800 SX
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2024, 611 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2021, 38997 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 DE
SUZUKI V-STROM 1050 DE
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2023, 5110 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 33046 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2020, 18804 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2011, 2000 Km
Merkdealer
HONDA NC 700 X DCT
HONDA NC 700 X DCT
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2020, 38074 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.999,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 12.650,- p/mnd klik hier
2022, 17645 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2020, 36328 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 16521 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, 6020 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2020, 71085 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 73968 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 GRAND TOURER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2022, 18872 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 49536 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 34368 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion