Nieuwsbrief:

Femon Parts


Femon Parts
Hazerswoude-Dorp
Routebeschrijving
www.femon.nl
0172-533829
Dealer van: 

BETA, SWM


Wij zijn een familiebedrijf, gespecialiseerd in onderhoud en verkoop van motorfietsen, motoronderdelen en motorkleding. De meeste producten worden binnen 2-3 werkdagen bij u bezorgd. Heeft het spoed, dan graag even een berichtje sturen of opmerking plaatsen bij uw bestelling. De bestelde producten kunt u ook bij ons afhalen in Hazerswoude. Indien u kleding heeft besteld kunt u dit gelijk even passen. Ook voor schadeherstel bent u bij ons aan het juiste adres. Omdat wij kleinschalig werken, zonder al te veel algemene kosten, kunnen wij zeer concurrerend werken bij onderhoud, schadeherstel en de verkoop van motorfietsen. Ook voor nieuwe motorfietsen kunt u bij ons terecht. Deze kunnen wij u op maat leveren, tegen een concurrerende prijs.
Alle motoren van Femon Parts
12 motoren gevonden
SHERCO 250 ST FACTORY
SHERCO 250 ST FACTORY
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
SWM RS 500 R
SWM RS 500 R
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SWM SM 500 R
SWM SM 500 R
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR ENDURO 50 SPORT
BETA RR ENDURO 50 SPORT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SHERCO 125 SE-R
SHERCO 125 SE-R
€ 9.795,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 1 Km
BETA RR 50 TRACK
BETA RR 50 TRACK
€ 4.050,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR RACING 4T 390 RC
BETA RR RACING 4T 390 RC
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SWM SUPERDUAL
SWM SUPERDUAL
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR ENDURO 50 RACING
BETA RR ENDURO 50 RACING
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion