Nieuwsbrief:

Bike & Ride

Alle motoren van Bike & Ride
24 motoren gevonden
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BUD EKINS SE
TRIUMPH BONNEVILLE T 120 BUD EKINS SE
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2021, 5022 Km
TRIUMPH SPEED 400
TRIUMPH SPEED 400
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2024, 909 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.495,- p/mnd klik hier
2019, 6991 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 20.795,- p/mnd klik hier
2022, 22334 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 15455 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 25.995,- p/mnd klik hier
2024, 2652 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 23.995,- p/mnd klik hier
2022, 9478 Km
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 29.995,- p/mnd klik hier
2025, 3814 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE 40 YEARS GS EDITION
BMW R 1250 GS ADVENTURE 40 YEARS GS EDITION
€ 25.995,- p/mnd klik hier
2021, 17840 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.995,- p/mnd klik hier
2024, 7998 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2018, 17640 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2022, 3925 Km
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2024, 1849 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2018, 32005 Km
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 7.595,- p/mnd klik hier
2006, 43063 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 23.495,- p/mnd klik hier
2024, 2851 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 29.995,- p/mnd klik hier
2024, 5302 Km
BMW R 1250 GS 40 YEARS GS EDITION
BMW R 1250 GS 40 YEARS GS EDITION
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2021, 20852 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2022, 2300 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2010, 71646 Km
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoe­nen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), ter­wijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daar­door beduidend minder wrijving produceert.
© 2000 - 2025 Motoroccasion